شناسهٔ خبر: 178863 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتباری معادل ۱۵۰ میلیارد ریال انجام شد؛

آغاز بهسازی محور روستایی حماملو زنجانرود به طول ۹ کیلومتر

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانروداز آغاز بهسازی ۹ کیلومتر از محور روستایی حماملو با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود اظهار کرد: با توجه به موقعیت خاص روستای حماملو و ضرورت بهسازی محورهای روستایی با نگاه ویژه بر بهره‌مندی روستاهای شهرستان زنجان به راه مناسب و احداث روسازی راه که منجر به ایمنی و سهولت در تردد اهالی منطقه می‌گردد، اقداماتی در حال انجام است که بهسازی محور روستایی مذکور یکی از آنهاست.

وی اضافه کرد: بر این اساس ۹ کیلومتر از این محور با اعتباری بالغ بر۱۵۰میلیارد ریال بهسازی می‌شود.

زارعی همچنین عنوان کرد: در این پروژه علاوه بر احداث ابنیه فنی، خاک‌برداری و خاکریزی مطابق با نقشه‌های اجرایی، ترانشه‌برداری و تامین عرض مورد نیاز، اجرای لایه ساب گرید و ساب بیس از دیگر مواردی است که انجام خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر علاوه بر تکمیل و احداث ابنیه فنی، خاک‌برداری و خاک ریزی، پخش و کمپکت لایه سابگرید نیز در دست انجام است.